Friday, January 23, 2009

生活营照片Camp photo




________________________
这是当天生活营的照片,我是从《棋子方向》的部落格,还有Jeremy的friendster拿的,如果还没有拿到的朋友,可以从这里领取咯。 我想应该很多人都拿到了吧?哈~最多就当作照片回顾咯。。。

我想应该有人会问,还有另外几天的照片为什么没有上载完?其实我也不知道,不过我会再问他们的。

these are photos of the camp. I got them from the camp's blog and Jeremy's friendster. You can get them if you havent got them yet. But i think most of you got them, right?

I will ask the committee for uploading another photos as fast as they can.

1 comment:

  1. 哇!我也在等照片叻
    不过很可惜哦
    有些照片不见了。。
    呜呜~~ah peang 啊,我很确定照片是借用你的相机拍的哦
    真的没有其他的了? >"<

    ReplyDelete